BizzplussTermopanBRASOV TermopaneREHAU

termopan, termopan brasov, termopane brasov, termopane, geam, brasov, bizzpluss, geam termopan,tamplarii, pvc, ferestre, usi, ferestre termnopan, usi termopan, usi culisante, usi de intrare, usi de interior, usi glisante, plase insecte, rulouri

Garantii extinse Bizzpluss

In cazul in care serviciile de intretinere-servisare sunt efectuate "la zi", perioadele de garantieale produselor Bizzpluss vor fi urmatoarele:

  •  Ferestre si usi din PVC - clasa Economic ............................. 4 ani
  •  Ferestre si usi din PVC - clasa Standard ............................. 5 ani
  •  Ferestre si usi din PVC - clasa Premium ............................. 8 ani
  •  Ferestre si usi din PVC - clasa DeLuxe   ............................ 10 ani
  •  Ferestre si usi din profile de aluminiu .................................. 4 ani
  •  Plase contra insectelor ....................................................... 3 ani
  •  Rulouri exterioare cu lamele din aluminiu ........................ 5 ani

 

Ce nu este acoperit de garantie?


  • Fisurarea sau craparea geamului "de la sine" 
  • ... urmeaza a fi completat  :)

Garantii Bizzpluss

Garantiile produselor Bizzpluss Termopan Brasov sunt guvernate de legile in vigoare - in special de legea privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora

Astfel termenul minim obligatoriu de garantie a produselor noi, executate la comanda este de minim 2 ani

Firma Bizzpluss insa face posibila clientilor obtinerea de garantii mai mari.

Conditii de garantie

 

Pentru ca Dvs sa puteti avea certitudinea functionarii impecabile a tamplariilor achizitionate si sa va bucurati pe deplin de toate beneficiile produselor cumparate fara batai de cap, in perioada de garantie vom face anual verificari tehnice si lucrari de intretinere (reglaje, gresarea feroneriilor, ingrijirea garniturilor, etc).

Aceste servicii se vor efectua o singura data pe an, sau - la cerere oridecate ori ni-se solicita - contra unei sume modice de deplasare (stipulata in contract).

La efectuarea verificarilor se vor remedia gratuit orice neregularitati descoperite de noi sau reclamate de Dvs.

Prin aceste servicii vom preintampina aparitia unor probleme, defectiuni mai grave - interesul evitarii acestora fiind reciproc!

Serviciile de verificare-intretinere sunt obligatorii, neefectuarea lor va duce la pierderea garantiei.

 

In cazul in care - contrar recomandarilor noastre - clientul insista in a comanda tamplarii cu dimensiuni, forme, culori, vitrari neconforme cu standardele tehnologice si/sau nerecomandate in situatia data - si probabilitatea de a aparea probleme in utilizarea produsului finit este mare, suntem obligati de a NU acorda garantie, sau de a diminua termenul de garantie a produselor in cauza.

Acest lucru se va specifica obligatoriu in contractul de executie si clientul va semna ca a luat la cunostinta motivele diminuarii, limitarii sau neacordarii garantiei si a inteles ca pot aparea defectiuni in utilizare.

In acest caz se considera, ca executam comanda pe raspunderea clientului.

 

Daca insa, cerintele exagerate ale clientului pot afecta siguranta utilizatorilor, sau pot provoca vatamari corporale ale persoanelor, ne rezervam dreptul de a refuza executarea comenzii.

 

Legea nr. 449/2003

Legea nr. 449/2003, republicata in 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora

...

Art. 4
Intra sub incidenta prevederilor prezentei legi si produsele care vor fi achizitionate pe baza unui contract de vanzare de produse ce urmeaza a fi fabricate sau prelucrate. 

...

Art. 16
Raspunderea vanzatorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.

Art. 17

Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o.

...

Art. 19
Garantia este obligatorie din punct de vedere juridic pentru ofertant, in conditiile specificate in declaratiile referitoare la garantie si in publicitatea aferenta.

Art. 20
(1) Garantia trebuie sa cuprinda mentiuni cu privire la drepturile conferite prin lege consumatorului si sa ateste in mod clar ca aceste drepturi nu sunt afectate prin garantia oferita.
(2) Garantia trebuie sa precizeze elementele de identificare a produsului, termenul de garantie, modalitatile de asigurare a garantiei - intretinere, reparare, inlocuire -, inclusiv denumirea si adresa vanzatorului si ale unitatii specializate de service.
(3) Garantia trebuie redactata in termeni simpli si usor de inteles.